Goede service, snel verzonden en de producten zijn erg mooi! Blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annika
- Ceciel Van Ommen
Snelle levering en met vriendelijk
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Helen
Heel leuke producten, supersnelle verzending en alles is heel mooi ingepakt. Eigenaresse is erg aardig en denkt met je mee. Een aanrader en kom er zeker terug.
- Martina van Veldhuizen
Goede service, snelle levering. Vriendelijk, Wendy denkt met je mee. Grote keuze
- Marjo Andriessen
Goede service, snelle levering, leuke artikelen.
- Marianne
Snelle levering, alles zorgvuldig en netjes verpakt + leuke extraatjes erbij!