Mooie producten, goede service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilona Emons
- Simone Blom
Goede service, snelle levering en leuk ingepakt.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Antonette Van Rooij
Goede prijzen, ook voor de kleinere beurs. Prachtig ingepakt en een hele snelle levering.
- Jorien Schoppink
Snelle levering, leuk verpakt
- Frederiek Lammers
Altijd met zorg ingepakt en een fijne attentie erbij. Communicatie verloopt soepel, klantvriendelijk en snel. Meedenkend en attent. Ik bestel regelmatig!
- Mirian Heijdenrijk
Goede service. En super mooi ingepakt