Heerlijke webshop! Wendy heeft zoveel keus, teveel haha😁Mooie en duidelijke site Suoer servuce, snel verstuurd en netjes en leuk verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loes Hartman
- Bianca Meijer
Leuke webwinkel met leuke spulletjes, uniek assortiment en vooral veel hebbedingetjes, met een persoonlijke touch en altijd vriendelijke service.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Daisy Mooij
Deze winkel raad ik aan om dat ze zoveel liefde heeft voor de klant en ze pakt alles met liefde in het is echt altijd een feestje ga zo door
- Anneleen
Mooie producten, goede service
- Lucianne Middel
Snelle levering en goede service
- Truud Ekkebus
Als eerste geweldige artikelen ! en het wordt altijd als cadeautje ingepakt! Er wordt heel veel aandacht aan besteed. Zorgvuldig uitgekozen assortiment. Ik vind het een overweldigende leuke webshop!