Leuk assortiment en goede en persoonlijke service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Iris ter Haar
- Ingeborg
Heel veel keus voor een fijne prijs. En bij elke bestelling iets lekkers
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Annika
Een zeer uitgebreid assortiment, altijd vriendelijke service en de pakketjes zijn altijd een cadeautje om uit te pakken.
- C Schoneveld
Top service, vriendelijke mails, leuk contact, snelle levering. Kwalitatief mooie spullen, voor fijne prijzen. Altijd mooi ingepakt en wat ik fijn vind is dat kartonnen verzend dozen gerecycled worden.
- Evelien
Superleuke webshop met prachtige producten voor een goede prijs. Ik bestel hier graag stickers en zakjes, maar ook Wrendale spulletjes of een leuk kadootje. Elke bestelling is met aandacht ingepakt en verzonden. Echt een aanrader!
- Lotte
Snelle en leuke levering! Wendy maakt ook van de kleine bestellingen echt een feestje!