Mooie producten voor een goede prijs. Super goede service, vriendelijke eigenarese.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Katinka
- Inge
Leuk en mooi assortiment. Snelle levering en heel zorgvuldig, als cadeautje ingepakt.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- VeJeKa
Altijd een feestje met Stip & Bloem. Lief verpakt en goede artikelen.
- Job
Geweldige aanrader!! Hele lieve mensen
- MC
Snelle levering, netjes verpakt. Gewoon prima en betrouwbaar
- Wilma van Bladel
Wat een fantastische service! Een super leuke online winkel en de bestelling meteen opgestuurd zodat ik het ruim op tijd voor het moment in huis had. Echt zo fijn! Hier ga ik vaker bestellen! Dank je wel!