Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wilma van Bladel

    Wat een fantastische service! Een super leuke online winkel en de bestelling meteen opgestuurd zodat ik het ruim op tijd voor het moment in huis had. Echt zo fijn! Hier ga ik vaker bestellen! Dank je wel!

    Reageer
  2. Marijke Orie

    Fijne en goede service en heel leuk assortiment

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Gonny

    Prachtige producten, heel zorgvuldig en gezellig ingepakt en leuke kadootjes erbij ❤️

    Reageer
  5. Annemarie van de Bunt

    Hier is een herschreven versie van je recensie: Ik heb twee bestellingen geplaatst en deze direct als cadeautje naar de ontvangers laten sturen. Alles was met veel zorg en aandacht ingepakt door Wendy, inclusief een leuk extraatje zoals een theetje en een karameltje, dat werd enorm gewaardeerd! Ik volg Stip en Bloem al jaren op Instagram en het is juist die persoonlijke touch van Wendy die haar webshop zo bijzonder maakt en echt het verschil laat zien.

    Reageer
  6. Tineke Renkema

    Een cadeautje is een bestelling te ontvangen van Stip en Bloem. Wendy stopt er een heerlijke thee en fudge bij het pakketje. Een extra kaartje zat er zelf bij. Het voorjaar begint echt met Stip en Bloem.

    Reageer
  7. Ingrid

    Mooie producten en alles wordt mooi ingepakt. Je krijgt allemaal mooie cadeautjes van Wendy. Heel tevreden.

    Reageer