Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lidy van het Hul

    Bestel regelmatig bij Stip en Bloem. Altijd goede service, producten leuk en met zorg verpakt + kleine attentie en een persoonlijk woordje. Top webwinkel.

    Reageer
  2. Marjolein

    Het is altijd een feestje om hier te shoppen. Mooie en wisselende producten waar over na is gedacht. Zorgvuldig en met liefde ingepakt wat het een cadeautje maakt om uit te pakken. Hier word je gewoon blij van!

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Jessica van Dijk

    Heel fleurig en netjes ingepakt. Vriendelijke benadering.

    Reageer
  5. merel van Zutphen

    Prachtige spullen , snel verzonden super lieve wenshop houdster!! ik bestel er best vaak!

    Reageer
  6. Anja van Ettinger -Bot

    Feestje om uit te pakken met een extra theezakje en snoeperijtje om er goed van te kunnen genieten

    Reageer
  7. Marian

    Geweldig bedrijf, ontzettend lieve, attente verkoopster. Mooi ingepakt en ook nog een leuke attentie. In 1 woord: super!!!!

    Reageer