Bestel regelmatig bij Stip en Bloem. Altijd goede service, producten leuk en met zorg verpakt + kleine attentie en een persoonlijk woordje. Top webwinkel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lidy van het Hul
- Marjolein
Het is altijd een feestje om hier te shoppen. Mooie en wisselende producten waar over na is gedacht. Zorgvuldig en met liefde ingepakt wat het een cadeautje maakt om uit te pakken. Hier word je gewoon blij van!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Jessica van Dijk
Heel fleurig en netjes ingepakt. Vriendelijke benadering.
- merel van Zutphen
Prachtige spullen , snel verzonden super lieve wenshop houdster!! ik bestel er best vaak!
- Anja van Ettinger -Bot
Feestje om uit te pakken met een extra theezakje en snoeperijtje om er goed van te kunnen genieten
- Marian
Geweldig bedrijf, ontzettend lieve, attente verkoopster. Mooi ingepakt en ook nog een leuke attentie. In 1 woord: super!!!!