Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Lampfabriek heeft 147 5 ster reviews 147
de Lampfabriek heeft 55 4 ster reviews 55
de Lampfabriek heeft 13 3 ster reviews 13
de Lampfabriek heeft 8 2 ster reviews 8
de Lampfabriek heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. van dijk

    Mooie goed overzichtelijke webshop, met mooie producten van goede kwaliteit welke goed omschreven zijn. De lampfabriek levert een mooie, fijne, snelle en accurate service, zowel via mail als telefonisch. Vragen over product, specificaties en garantie worden snel beantwoord, tevens is de levering goed. Producten (lampen) zijn degelijk verpakt, waardoor je er zeker van bent dat de producten onbeschadigd geleverd worden. Dank voor de geleverde service.

  2. Anita

    Lang verhaal kort… 2 prachtige houten bol lampen gekocht, door ziekte pas later op kunnen hangen… oepss verkeerde maat besteld!!! Geen enkel probleem bij Lampfabriek.. direct( na bijbetaling) de grotere maat opgestuurd gekregen , ja + een retourlabel v d kleinere lampen. Looks like a milliondollar, zò mooii en Superblij mee, welke zaak doet zoiets nog in deze tijd… Empatisch noem ik dat!🤍

    Reageer
  3. Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?

  4. Jammer maar goed opgelost!

    We hadden 2 lampen gekocht voor een aardige prijs, hierdoor hadden we ook wel wat groots verwacht. Helaas waren ze een stuk kleiner dan verwacht, wat we jammer vonden. Het retouren ging vrij van zelfsprekend. We hebben een retour label gekregen en zodoende een snelle afhandeling met het terug storten van het aankoopbedrag. Fijne service vooral omdat het anders uitpakte als gehoopt. De variatie aan lampen op de website is erg gunstig, voor iederswil een andere style.

  5. Laura

    Wij hebben 4 oranje ribbel wandlampjes voor beneden in onze woonkeuken besteld. De lampjes zijn niet van mega kwaliteit maar we vinden ze erg gezellig, krijgen er ook complimenten over en ze zijn niet al te duur. Vandaar dat we ze hebben gehouden. Helaas was van 1 van de lampen de mal waarschijnlijk niet goed afgedrukt en schijnt deze een stuk meer door dan de rest, na contact met de klantenservice krijgen wij een nieuwe toegezonden dus daar zijn we blij mee.

  6. A

    Klantenservice is prima, wel wat onpersoonlijk, geen e-mailhandtekening met een afzender of iets dergelijks. Als je meermaals heen en weer mailt over een bestelling vind ik het zelf fijn om te weten met wie ik het genoegen heb, dat geeft vertrouwen. Maar mijn item kwam beschadigd aan en praktisch gezien werd alles goed en naar wens opgelost.

  7. janneke

    Helaas kwam de lamp beschadigd aan, maar de klantenservice reageerde direct en is via de mail heel goed bereikbaar. Na enig overleg werd het goed opgelost en kregen we het geld terug. Fijn dat het zo is afgehandeld!