Wat een top service! Fiets voor onze dochter besteld, helaas was deze nog iets te groot en even half jaartje weg gezet in de schuur. Nu dan eindelijk groot genoeg, en mooi weer dus fietsen maar! En dan tot onze grote schrik.. hebben de kinderen er 1 trapper vanaf gedraaid! en nergens meer te vinden. 1 mailtje naar jullie, binnen 24 uur reactie en wordt het nu KOSTELOOS naar mij opgestuurd. Het blijft me verbazen dat deze service toch ook nog steeds mogelijk is. Nogmaals hartelijk bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Olivia
- Linda
Super blij met de fietsjes voor mijn tweeling! Verkoper dacht goed mee en adviseerde goed qua passende soort en maat fiets. Het zijn mooie, betaalbare fietsjes waar mijn kindjes veel plezier van hebben! Ik zou hier zeker nogmaals een fiets kopen.
Hoe zou je Generationfietsen.nl beoordelen?
- Donny
Ik heb een 24 inch fiets gekocht voor mijn zoontje. Ik kon hem dezelfde dag nog ophalen in de winkel waar de ketting nog even netjes ingesproken werd. Mijn zoontje was super blij.
- Annemie
Ik had nog een aantal vragen, kreeg gelijk antwoord en heb de fiets besteld. Snel binnen goede kwaliteit. Ik zou hier zo weer bestellen.
- Hilde
Helaas ontvingen wij een fiets die op meerdere plekken beschadigd was. Ik heb Generationfietsen.nl enkele foto's hiervan gemaild. Binnen een dag had ik een hele begripvolle reactie terug en meneer dacht goed mee. We kregen de keuze uit losse nieuwe onderdelen of een hele nieuwe fiets. Omdat ook het frame beschadigd was, kozen we voor het laatste. Nog geen week later hadden we een nieuwe (puntgave) fiets in huis. Onze dochter was zo blij! Jammer van de beschadigde fiets, maar de snelle en klantvriendelijke service maakten dat absoluut meer dan goed. Wij komen hier zeker nog eens terug.
- M D
Generation Kinderfiets moet voor 95% zelf in elkaar gezet worden met zeer gebrekkige handleiding. Eigenlijk alleen het achterwiel en ketting zitten vast. Zelfs het remsysteem + kabel van de handrem moet je proberen in elkaar te zetten zonder uitleg. Als je geen fietsenmaker bent is dit bijna niet te doen.