Leuke fietsen goede service! Toen er een onderdeel kapot ging kregen wij super snel contact via de e-mail en werden wij direct geholpen, het kapotte onderdeel werd uit service ontvangen en dezelfde dag verstuurd!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Deborah
- Anoniem
Goede service! Een tijdje geleden kochten we een kinderfiets met zijwieltjes aan. Wanneer de zijwieltjes niet meer nodig waren merkten we op dat er een fietsstandaard ontbrak. We namen contact op via mail en kregen nog dezelfde dag een antwoord toegestuurd. Reeds een dag later hadden we de fietsstandaard in de bus. Deze werd kosteloos naar ons opgestuurd. Heel tevreden van de geleverde service. Bedankt!
Hoe zou je Generationfietsen.nl beoordelen?
- Jeffrey en lois
We hadden een nieuwe fiets nodig voor onze dochter. Ze wou een stoeren fiets. Al snel kwamen wij uit op generation fietsen. Een prachtig mooie stoere roze 24” mountain bike. Die nog eens veilig is ook met reflectoren op de velgen en schijfremmen waardoor ze optijd kan remmen in het drukke hedendaagse verkeer. Wat is ze trots ook de service is geweldig van generation fietsen. Wij hadden een probleem met de rem dit was binnen 24 uur opgelost. Echt top.
- Fardau
Waanzinnig mooie lila kinderfiets! Grote complimenten voor het meedenken en de fijne communicatie. De onthulling van het verjaardagscadeau was een groot succes en zorgde voor een stralende snoet. De fiets is van prachtige kwaliteit – degelijk, stijlvol en tot in detail afgewerkt. Ik beveel Generation Fietsen dan ook van harte aan!
- Yagmur
Ik heb een fiets gekocht voor mijn dochter en ben ontzettend tevreden over de service. Er was een klein probleem met de eerste levering, maar het werd direct en professioneel opgelost. Het contact verliep snel en vriendelijk. Mijn dochter is superblij met haar nieuwe fiets en ik met de klantgerichtheid. Echt een topservice!
- Chris Nieste
Een geweldige service en vriendelijk personeel. Ik heb gebeld met een probleem en nog geen uur later werden de onderdelen verstuurd en dat zelfs kosteloos.