Snelle levering, goed verpakt. Prachtige producten, mooie kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerdy
- vera Driessen-v.Delft
Mooi, stevig en vrolijk inpakpapier. Erg leuk, dat veel rollen een andere gekleurde binnenkant hebben. Mijn bestelling was mooi verpakt en prima op tijd geleverd.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Annette
De bestelling was met zorg en liefde ingepakt, een feestje om het pakketje open te maken en uit te pakken! Prachtige kaarten, mooie kwaliteit! Hier ga ik zeker vaker bestellen!
- Heco
Prachtige kaarten mét enveloppe, een sieraad om te versturen
- Jannie Postma
Heel leuk spul, ga zeker nog een keer bestellen
- Marga Brake
Mooi ingepakt stijlvol en leuk persoonlijk kaartje erbij !