Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lianne Van manen

    Het was letterlijk een cadeautje om uit te pakken zag er heel verzorgd uit!

  2. Willy

    Een cadeautje om de bestelling te ontvangen. Zo mooi, leuk en lief verpakt, en heel blij met de inhoud.

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Yvonne

    Attente levering en zorgvuldige verpakking. Erg tevreden.

  5. MD

    Super!!! Het voelt alsof je zelf cadeautjes uitpakt als je de bestelling openmaakt.

  6. Ilja

    Geweldige service. Super leuke kaartjes besteld. Het is zo leuk ingepakt, dat er een kadootje voor jezelf in de brievenbus zit. Met nog een klein kadootje erbij. Zooo gezellig en liefdevol ingepakt. Ik werd er helemaal blij van!

  7. Marjolein

    Super leuke spulletjes!