Het was letterlijk een cadeautje om uit te pakken zag er heel verzorgd uit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lianne Van manen
- Willy
Een cadeautje om de bestelling te ontvangen. Zo mooi, leuk en lief verpakt, en heel blij met de inhoud.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Yvonne
Attente levering en zorgvuldige verpakking. Erg tevreden.
- MD
Super!!! Het voelt alsof je zelf cadeautjes uitpakt als je de bestelling openmaakt.
- Ilja
Geweldige service. Super leuke kaartjes besteld. Het is zo leuk ingepakt, dat er een kadootje voor jezelf in de brievenbus zit. Met nog een klein kadootje erbij. Zooo gezellig en liefdevol ingepakt. Ik werd er helemaal blij van!
- Marjolein
Super leuke spulletjes!