Bestelling werd snel geleverd. Goed verpakt en het waren net cadeautjes tijdens het uitpakken. Ga zeker opnieuw bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Schonewille
- Sharisse Carolina
Snelle levering, netjes ingepakt, superleuke cadeutjes erbij. Ook contact met de webwinkel ging super! Ik zal zeker nog een keer bestellen :)
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Loes Sluis
Top kaarten en snelle service. Vast adres!
- Anja
Leuke spullen, snelle bezorging, mooi ingepakt. En dan ook nog iets extra's!
- Elsa V
Erg leuke kaarten, voor een goede prijs. Kaarten waren ook snel verzonden. Al een hoop mensen blij kunnen maken met een mooie kaart!
- Jenneke
De bestelde artikelen snel ontvangen. Met zoveel zorg ingepakt dat het voelt alsof je een kado krijgt!