Alles leuk ingepakt,goede service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A
- Jocelyne Tophoff
Hartstikke leuke inpakspulletjes!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Laura de Roo
Geweldige service! En mega leuk verpakt. Echt een feestje om te ontvangen❤️
- Joy
Wat een leuke webshop, met unieke kaarten! Toen ik had besteld was ik al enthousiast, maar toen mijn bestelling binnenkwam was ik nog meer dan tevreden! Een handgeschreven kaartje, leuk ingepakt en goede producten daar word ik heel blij van:)))
- Mendy2026
Leuke producten. Je voelt je gewaardeerd als klant. Tijd genomen om het leuk te verzenden.
- Erica Roest
Keurig, vrolijk en snel!