Hele mooie kaarten die prachtig ingepakt waren!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ineke Albers
- Sofie Boons
Ongelooflijk tevreden, telkens weer! Wat een feest is elke bestelling om uit te pakken!!!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Vivian
Geweldige service, snel verstuurd en vriendelijk. Heel fijn contact💕
- Chantal Jansen
Fantastische service, mooi ingepakt en fantastische kwaliteit van papier.
- Merel Van Veen-Wagensveld
Prachtig inpakpapier, mooie kaarten en het pakket zelf was een feestje om uit te pakken!
- Tiny
Vandaag de bestelling ontvangen. Lief gansje papier met stickers en een kaartje. Heel erg mooi!! Super leuk en netjes ingepakt met een lief geschreven bericht erbij en nog een extraatje. Wat ontzettend lief Leanne! Heel veel succes met je unieke webshop!!