Goede communicatie, leuk ingepakt en mooie materialen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henrieke van Dalfsen
- Monique Adriaans
Snel ontvangen, super leuke kaarten, mooi ingepakt en nog een lief briefje erbij, top!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Melanie
Super leuke website met veel mooie inpak materialen. Ik kreeg het verzorgd toegestuurd met nog een leuk presentje erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
- Dagmar Dekker
Mooie producten en ze waren erg mooi ingepakt. Het was werkelijk een feestje om te krijgen! De communicatie vanuit Inpakken.nl was ook heel fijn. Wij zijn heel blij met de bestelling!
- Nellie Peringa
Ziet er altijd netjes en mooi ingepakt uit!!
- Teuni
Superleuk verpakt en vlotte levering. Bedankt voor het extraatje!