Goede service, leuk verpakt en fijn contact!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miriam
- Babette Ruijpers
Persoonlijke benadering en super verpakt. Goede producten. Aanrader!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Gea Bosveld
Mooie artikelen voor fijne prijs!
- Anouk de Vink-Hamoen
Geweldige service, word goed op de hoogte gehouden en mooie kaartjes. Erg blij mee!
- John Jansen
Snelle levering, zeer vriendelijk geschreven tekst. Paar smiley’s erbij. Echt heel goed. Een aanrader.
- Pauline
Prachtige kwaliteit papier!