Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marlies Wieman

    Super leuk verpakt!!!

  2. A.S de Ruiter

    Leuke kaarten voor een goede prijs. Bestelling verliep vlot. Blij mee

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Nienke Hoogeveen

    Super leuk ingepakt en netjes verstuurd! Blij mee!

  5. Nellie de Klerk

    Snelle levering. Goede service! En het was een feestje om uit te pakken. We hebben even telefonisch contact gehad omdat er een kaartje niet zo goed van de drukker was gekomen. Samen naar tevredenheid een oplossing gevonden. De kaarten zijn prachtig en nu al vele blije ontvangers!

  6. Anita van Iersel

    Prachtige set kaarten mogen ontvangen, snel geleverd, mooi ingepakt en als klap op de vuurpijl nig een leuk extraatje bij mijn bestelling om mijn kaarten nog leuker te versturen. Dikke aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

  7. Aline

    Mijn bestelling is binnen. Heel erg blij mee, bestelling was helemaal leuk ingepakt en er zat een leuk extraatje bij :) Ook had Leanne nog een leuke note erbij gedaan! Bedankt.