Super leuk verpakt!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marlies Wieman
- A.S de Ruiter
Leuke kaarten voor een goede prijs. Bestelling verliep vlot. Blij mee
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Nienke Hoogeveen
Super leuk ingepakt en netjes verstuurd! Blij mee!
- Nellie de Klerk
Snelle levering. Goede service! En het was een feestje om uit te pakken. We hebben even telefonisch contact gehad omdat er een kaartje niet zo goed van de drukker was gekomen. Samen naar tevredenheid een oplossing gevonden. De kaarten zijn prachtig en nu al vele blije ontvangers!
- Anita van Iersel
Prachtige set kaarten mogen ontvangen, snel geleverd, mooi ingepakt en als klap op de vuurpijl nig een leuk extraatje bij mijn bestelling om mijn kaarten nog leuker te versturen. Dikke aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
- Aline
Mijn bestelling is binnen. Heel erg blij mee, bestelling was helemaal leuk ingepakt en er zat een leuk extraatje bij :) Ook had Leanne nog een leuke note erbij gedaan! Bedankt.