Goed verpakte producten en een persoonlijk bedankkaartje vond ik verrassend aardig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette
- Ineke
Sneller dan snel, goede levering!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Marjon
Snelle levering met een persoonlijke note :)
- S Boutsma
Prachtige kaarten, snelle bezorging en de bestelling wordt als een cadeautje ingepakt. Wordt met zorg verstuurd!
- Miranda
Leuke site. Makkelijk om te gebruiken. Goede service en zeer vriendelijke eigenaresse.
- J
Een cadeautje om te krijgen