Geweldig leuk om hier een bestelling te plaatsen. Het is al heerlijk om te snuffelen op de site, maar als het binnenkomt..! Echt een feestje en zelf een handgeschreven bedankje erbij ♡
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.
- Welp & Wonder
Heel erg blij met het leuke inpakpapier en de stickers. De bestellingen van onze klanten kunnen weer leuk worden ingepakt😀
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Sjanie Tims
Het is al een feestje om alles uit te pakken, zo mooi verpakt. En prachtige kaarten.
- Lioba
Bestelling heel erg leuk verpakt, alles in een feestelijk papiertje, een persoonlijk geschreven boodschap erbij én nog een klein cadeautje! Superleuk! Heel mooie kaartjes ook!
- Gonny
Wat een ontzettend leuk pakje met schattig inpakpapier en stickers, een feesje! Ook een heel lief kadootje erbij. Het geheel was heel stevig verpakt en verzonden, super!
- Dylana
Hele mooie producten en mooi ingepakt🤩