Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. M.

    Geweldig leuk om hier een bestelling te plaatsen. Het is al heerlijk om te snuffelen op de site, maar als het binnenkomt..! Echt een feestje en zelf een handgeschreven bedankje erbij ♡

  2. Welp & Wonder

    Heel erg blij met het leuke inpakpapier en de stickers. De bestellingen van onze klanten kunnen weer leuk worden ingepakt😀

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Sjanie Tims

    Het is al een feestje om alles uit te pakken, zo mooi verpakt. En prachtige kaarten.

  5. Lioba

    Bestelling heel erg leuk verpakt, alles in een feestelijk papiertje, een persoonlijk geschreven boodschap erbij én nog een klein cadeautje! Superleuk! Heel mooie kaartjes ook!

  6. Gonny

    Wat een ontzettend leuk pakje met schattig inpakpapier en stickers, een feesje! Ook een heel lief kadootje erbij. Het geheel was heel stevig verpakt en verzonden, super!

  7. Dylana

    Hele mooie producten en mooi ingepakt🤩