Top service! Snelle levering en heel leuk en persoonlijk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lynn Draaijer
- Claudia van der Sluijs
Ontzettend leuke kleurtjes!! Sommig inpak papier wel dunner dan het andere.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Amebo
Alles ziet er mooi uit! Goed en zorgvuldig ingepakt!
- Janneke van Emous
Snelle levering, netjes ingepakt, zelfs een klein cadeautje erbij!
- Sofie Boons
Ongelooflijk tevreden! Super veel aanbod, ongelooflijk goede service!
- Marleen
Wat een leuk en persoonlijk pakketje, net een cadeautje! En...super mooie kaarten!