Geweldige en snelle service! Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maria
- Elvira van Bronckhorst
Een feestje om uit te pakken! Lief en persoonlijk kaartje!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Hanne Rossey
Erg vriendelijke dame! Heel tevreden met mijn pakje!
- Saskia de Jong
Heel persoonlijk en bestelling ook zo mooi ingepakt. Een cadeautje!
- VPA Studio
Leuke Aanbod en snelle verzending
- Willy
Top! Snelle levering en prachtig inpakpapier. Met ook nog een persoonlijk briefje erbij.