Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Greet

    Vlot verstuurd ( alleen post.nl deed er wat langer over) gezellig verpakt met een leuke boodschap erbij. Voelde als een kadootje

  2. Jannie van der Laan

    Snel geleverd, met zorg verpakt.

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Nicolette van Hove

    Mooie producten van een super kwaliteit. Het was een feestje om die doos uit te pakken. De kaarten zijn echt prachtig. Je krijgt echt waar voor je geld. De eigenaresse is ook een hele lieve betrokken dame. Heel veel succes voor de toekomst.

  5. Teuni berg

    Mooie spulletjes !! Snel geleverd ..superblij mee 😍

  6. Gerda

    Gevonden wat ik zocht! Leuk kadopapier voor de kadootjes van onze kleindochter. Goed contact en goede service. Dankjewel Leanne

  7. Anneke

    Snel bezorgd, heel mooi ingepakt en mooie kwaliteit spullen. Ik ben alvast klaar voor de feestdagen om mijn cadeautjes mooi in te pakken 😍