Vlot verstuurd ( alleen post.nl deed er wat langer over) gezellig verpakt met een leuke boodschap erbij. Voelde als een kadootje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Greet
- Jannie van der Laan
Snel geleverd, met zorg verpakt.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Nicolette van Hove
Mooie producten van een super kwaliteit. Het was een feestje om die doos uit te pakken. De kaarten zijn echt prachtig. Je krijgt echt waar voor je geld. De eigenaresse is ook een hele lieve betrokken dame. Heel veel succes voor de toekomst.
- Teuni berg
Mooie spulletjes !! Snel geleverd ..superblij mee 😍
- Gerda
Gevonden wat ik zocht! Leuk kadopapier voor de kadootjes van onze kleindochter. Goed contact en goede service. Dankjewel Leanne
- Anneke
Snel bezorgd, heel mooi ingepakt en mooie kwaliteit spullen. Ik ben alvast klaar voor de feestdagen om mijn cadeautjes mooi in te pakken 😍