Ze zijn vrij groot maar fantastisch. Heel mooi ingepakt. Echt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loes
- Sj Veenst
Leuke kaarten, mooi verpakt en snelle verzending
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- G
Overzichtelijke site met veel mooie producten en het wordt heel mooi verpakt. Het is een kadootje voor jezelf om het in de brievenbus te vinden en uit te pakken.
- Anne-Linde van Oostenbrugge
Positief verrast!
- Jenny
Mijn bestelling was een vadeautje om uit te pakken.
- Lenny Baltussen
Superleuke spullen en heel goede service