Goede kwaliteit!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Els Slokker
- Marieke
Prachtig verpakt, echt zorg aan besteed, mooie producten, fijne samenwerking en contact. Ik ben erg tevreden!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Avwessumfotografie
Hele leuke unieke en leuke producten in de webshop. Snel geleverd ! Op en top.
- Corinne
M'n spulletjes werden snel geleverd, met een leuk kadootje erbij. Papier, lint en stickers zijn té leuk! Bedankt!
- Dian
Mooie kaarten en prachtig verpakt! Ik was oprecht verbaasd elk laagje dat ik het pakketje verder uitpakte. Mooi papier, stickers en lint gebruikt wauw!! En dan de bestelling zelf; mooie kaarten van heerlijk stevig papier met enveloppen.. ik ben meer dan tevreden.
- I. H.
Levering was snel. Pakketje was een prachtig cadeautje om uit te pakken. Ik heb kaarten besteld en ook die erg mooi.