Prachtige kaarten, snelle levering. Wat is er werk gemaakt voor het versturen van de bestelling. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lies
- Annette
Snel verzonden mooi papier ,kaarten en stickers .Leuk verpakt met stickers de doos .In de doos ook nog een extraatje,met een persoonlijk briefje. Ga zeker nog een keer een bestelling doen,en de site doorgeven aan mijn vriendinnen 😊
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Marian Van Etten
Snel geleverd
- Karyann
Geweldig service mooie inpak papier ben heel blij mee
- Willeke
Mijn bestelling was met veel zorg verzonden. Een cadeautje om uit te pakken. Ook het persoonlijk toegevoegde briefje was leuk om te lezen. Prachtige kaarten mogen ontvangen! En dat alles voor een mooi prijsje.
- Bea
Vandaag mijn bestelling mogen ontvangen: wat een cadeautje zeg! Lief persoonlijk kaartje, leuk extraatje en zo mooi en verzorgd verpakt! Dank je wel voor de zichtbare liefde die je er instopt!