Super snel geleverd en mooie kaarten, erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diana Eindhoven
- Mieke
Hele leuke kaartjes en stickers, allemaal heel mooi ingepakt, met nog een leuk presentje erbij! Heel blij mee!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Marieke
Snel en zorgvuldig geleverd. Met een persoonlijke touch. Leuk! 🎀 Materiaal is net zo mooi als op de foto's en van goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden.
- Eefje Luttikholt
Mooie producten, super leuk verpakt met een persoonlijke touch 😍
- A. Groen
Mooi en stevig verpakkingspapier.
- Lieke Dalhoeven-Smit
Super mooi inpakpapier en heel leuk verpakt. Er zaten ook nog extra stickers bij, dankjewel !