Snel verstuurd. Heel persoonlijk en verzorgd ingepakt. Net dat beetje extra! Echt een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith Uil
- Tiny
Snelle levering, goede kwaliteit. Leuk ingepakt
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Marlous
Super leuke/lieve kaarten, voor een zeer leuke prijs.
- Sandra Krings
Wat een geweldig leuk papier. Ik heb het papier besteld voor een kraammand. Top, de bijpassende stickers en kaart. Ook het Smiley papier is ontzettend leuk!! Ook weer de bijpassende stickers. De verzending, verpakking en service (het lieve handgeschreven kaartje) maken dat ik vast en zeker bij jullie terug kom. Dank!
- Marion Suurland
Bestelling met heel veel zorg verpakt.
- Ilse
Snelle levering, netjes en heel leuk verpakt, leuk extraatje. Top!