Ik kocht er prachtig kadopapier; stevige kwaliteit en leuke prints. Mooie en originele stickers en mooi lint -vooral die met kleurverloop vind ik geweldig! En mijn bestelling was leuk ingepakt; aandacht voor de klant!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Conny de Kruijf
Geweldig mooie producten ben er zeer blij.mee.En leuke verassing als extraatje
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- AMT
Vlotte levering. Erg leuk ingepakt. Vriendelijke service.
- Anneke
Keurig verzorgd pakketje met persoonlijke boodschap erbij.
- Irma
Keurig verpakt. Alsof je een cadeau uitpakt. Snelle levering. Erg leuke artikelen
- Wilma
Snelle levering, mooie kwaliteit. Heel leuk verpakt, echt een kadootje.