Snelle levering, persoonlijk, mooi verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- EG
- Margriet Vos
Perfecte verzorging van het pakket, heel attent een kleine verrassing erbij en een leuk kaartje!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Margriet
Snelle levering, mooie spullen en prachtig verpakt. Erg leuk om te ontvangen!
- Loes
Snelle en nette verzending! Leuk pakketje om te ontvangen. Alles keurig en super leuk verpakt! Papier en dergelijke zijn van mooie kwaliteit! Cadeautjes inpakken vond ik al leuk en wordt met papier, stickers ed van Leanne nog leuker!
- Dionne
Goede service//fijn contact als iets niet helemaal goed is gegaan!
- Myrna
super klantenservice, snelle levering en heel erg leuk verpakt! Zeker een aanrader om hier te bestellen!!