Ik heb prachtig cadeaupapier met witte hartjes, hartjesstickers en kaarten ontvangen voor weinig geld! De kwaliteit van het papier en de kaarten is heel goed! Alles wat ik besteld had, was in aparte zakjes gedaan, zodat het beschermd wordt gedurende de verzending. Leanne had nog een kaart met een persoonlijk berichtje geschreven en ik kreeg als bedankje extra stickertjes. Een volgende keer bestel ik mijn spulletjes weer bij deze site!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam
- Sjanie Tims
Prachtig verpakte levering.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Josha
Mooie kaarten, goede service en fijn contact. Blij mee!
- Tamara
fijne communicatie en fantastiche producten
- ML
Goed geholpen, leuk contact en een feestje om het uit te pakken!
- Floor
Super snelle service, mooie kwaliteit en goed verpakt!