Het was echt een feestje om dit pakketje open te maken. Goede service en snelle levering! Wanneer de kaarten op zijn ga ik zeker weer hier bestellen. Mooie kwaliteit kaarten en ook de prijs is prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- louise
- Francien Dols
Hoeft niet te verbeteren, goede service! Het word mooi geleverd, mooi ingepakt. Super!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Larissa
Heel leuk inpakpapier! Goede service
- Simone
Wat een feestje was het toen de bestelling binnen kwam. Erg mooi en stijlvol verpakt. Hele mooie kaarten van hele goede en stevige kwaliteit. De kleuren zijn ook heel mooi. Zo mooi fat ik snel weer een nieuwe bestelling heb geplaatst.
- Esther
Goede service, goed contact, verzending ging vlot en het was een feestje om alles uit te pakken!
- Monique ten Napel
Leuke, nieuwe webwinkel, correcte levering van mijn bestelling. Ik ben tevreden.