Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Miranda

    Een geweldige site. Leuke en mooie kaarten. Wordt prachtig ingepakt en voelt als een cadeautje in de brievenbus. Inmiddels mijn vaste plek voor kaarten. Eigenaresse ook een super lieve meid die extra haar best doet om mee te denken. ❣️

  2. Joyce Verloop-Stam

    Nog nooit heb ik zo'n superleuk ingepakt pakje gekregen!! En da's alleen nog maar de buitenkant! Alles wat ik besteld had was met zorg ingepakt! Zo ontzettend leuk!!

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Rivka Thijsen

    Snelle service, originele kaartjes, leuk verpakt en altijd een klein extraatje bij je bestelling

  5. Ester TenPas

    Geweldige service en leuk verpakt

  6. Elsa

    Super mooie kaarten, leuk om weg te geven! De kaarten zijn van goed en stevig materiaal. Bestelling werd snel verzonden.

  7. GvE

    Kaarten gekocht zagen er in de webshop mooi uit en worden geleverd met een enveloppe. Snelle verzending, de kaarten zijn eigelijk nog mooie als te zien in de webshop dik papier, heldere kleuren en stevige enveloppen. Ook leuk hoe de doos is versierd en heel attent een leuk bruikbaar kadootje. Keus genoeg om uit te kiezen. Een tevreden blijde klant.