Superleuk verpakt, mooie spullen, lief kaartje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lansigt Barendrecht
- Bernadette
Super seige
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Willy
Prachtig inpakpapier met een persoonlijk briefje bij het versturen. En altijd snel in huis.
- Witny Bosch
Goede service, kleinigheidje bij de bestelling, heel lief!
- Klaaske Zeldenrijk
Super
- L v S
Heel blij met de bestelling. Alles was prima in orde en een cadeautje om uit te pakken 💝