Fijn contact, super leuke kaartjes en heel erg leuk ingepakt! Het is alleen al een cadeautje om het te ontvangen! :D
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruth Taale
- HH
Leuke spullen. Net even weer wat ander inpakpapier dan dat je koopt in de winkel
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Petra Tabak
Goed
- Catharina Minnee
De bestelling is vlot gegaan. Keurig verzonden en afgehandeld
- Ineke
Geweldig, fijn geregeld en zulke leuke, aparte inpakspulletjes. Zodra het op is, bestel ik opnieuw!😀💗💗💗
- Laura
Mooie kwaliteit spullen. Je bestelling wordt leuk verpakt.