Het leek wel een cadeautje dat binnen kwam. En super snel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sanne de Graaf
- Silvia Smit
Leuk verpakte bestelling, met een klein extra kadootje er bij. Snel en goed bezorgd.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- A.R.
Heel erg leuk was alles ingepakt met een gratis gift.
- Jenny Ram
Het p
- Danielle Stam
Super contact!
- Ineke
Prachtig inpakpapier en linten. Alles keurig verzorgd geleverd. Echt een ontdekking deze webshop, een aanrader!!