Zou volgende dag bezorgt worden. Heeft uiteindelijk 3 dagen geduurd.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J.A.G.M. Eymael
- feremans anja
alles prima verlopen en snelle verzending ook de mails van levering met track code is prima
Hoe zou je Hulzenvullers beoordelen?
- rob
het apparaat daar ben ik altijd wel tevreden over.maar de service is een drama,ik wacht nu al 6 dagen op mijn levering,en ik heb nog niks binnen.ik heb meerdere mails gestuurd maar tot nu toe nog steeds geen antwoord.nee dit is voor mijn de laatste keer geweest dat ik hier wat besteld heb.ik bestel ze wel op bol.com.
- Fred Buurman
De metalen strip waarop de tabak rust moest eigenlijk een paar millimeter langer zijn. Op de duur zakt deze iets door en komt dan bij het klikken niet door maar tegen de opening. Het is dan einde verhaal. Dit heb ik diverse keren in het verleden meegemaakt ! Het is maar een suggestie.
- PJHM van der Burgt
Na digitale bestelling en betaling via iDEAL kreeg ik geen bevestiging van de order. Na twee dagen kreeg ik een email dat ik de bestelling niet afgerond had en dat ik de bestelling alsnog af kon ronden met daarbij een korting van 5 % op de aankoop. Daar de betaling had plaatsgevonden kon ik niet nog een keer afronden, ergo een email gestuurd met de mededeling dat de bestelling m.i. had plaatsgevonden, het betalingsbewijs van de Bank toegevoegd en kenbaar gemaakt dat ik toch graag gebruik zou willen maken van de korting. Ik verwachtte een snelle reactie, ik had toch wel € 275,00 betaald, maar pas na een verwijtende mail naar klantenservice kreeg ik een een mail waarin de bestelling alsnog bevestigd werd. Als antwoord op mijn verwijtmailtje kreeg ik de opmerking dat het een systeemfout betrof en excuses daarvoor. Het zou de firma gesierd hebben als ze de geboden korting om de bestelling af te ronden alsnog toegekend zouden hebben voor: * de onzekerheid voor de klant ( die betaald had ) i.v.m. de systeemfout; * de onzekerheid voor de klant door het uitblijven van de orderbevestiging; * de onzekerheid van de klant door de trage werking van klantenservice; * het moeten aantonen met een betaalbewijs dat de bestelling wel afgerond is; * het oponthoud van de levering ( een week ) en het ongemak. Dit is niet de service die ik verwacht. Naschrift: De firma heeft inmiddels mijn reactie beantwoord, nogmaals excuses aangeboden en een mooie korting aangeboden voor het geleden ongemak. Ons vertrouwen in deze firma is volledig hersteld en wij gaan ongetwijfeld een volgende keer weer met hen in zee. De ZORR Powermatic 3 is trouwens het ultieme apparaat om zelf sigaretten te fabriceren en de investering dubbel en dik waard. Voor de firma en ZORR: CHAPEAU !
- Christian Maes
Zeer vlotte communicatie (mail & WhatsApp). Snelle verzending. Met deze shop is het goed samenwerken.