Bestelling, na 1 dag al geleverd. Echt een geweldige service Zelden zulke mooie en persoonlijke condoleance kaarten gezien
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pieter Polak
- Josephine Heesbeen
Zeer mooi en goed verpakt!! Mooi op tijd. Dus...Ja zeer zeker nogmaals bestellen.
Hoe zou je In Memoriam -Decoraties beoordelen?
- Tamara Teer
Mijn bestelling de volgende dag al ontvangen in een mooie verpakking! Erg tevreden, zouden een hoop bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Dacht alleen een hanger te krijgen en er zat ook een mooie ketting bij
- esther
supper
- Marije Heijman
Heb mijn key to the heart as ketting spoedig ontvangen. Zat in een mooi zakje. Ben er erg blij mee, een deel van mijn Feather zal altijd bij mij zijn. Dank u!
- Karin
Ik ben zeer tevreden over de service. Ik had een mooie waxinehart en urnepotje besteld. En de volgende dag had ik het al in huis. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Echt super tevreden