Taart was wel mooi, al vielen de koekjes die aan de zijkant van de taart zaten er vanaf bij het losmaken van de strik die om de taart zat gebonden. Ik had ook zo
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bichha Ly
- Joyce Philips
Erg mooi aangeleverd. Zag er super uit.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Helen Heath
Geweldige service!
- Bijan T.
De taart was wederom een succes en de verjaardag was weer echt een feestje. Ik bestel al meerdere jaren bij Doggi de verjaardagstaarten voor mijn hond en ben enorm tevreden over zowel de producten als de klantenservice. Ga zo door!
- Yzt
Mijn product Kwam beschadigd binnen. Kan de naam van mijn Hond nog lezen maar de rest lift op de boven lid. Courier had doos op zijn kop. Niet de Schuld van doogi.nl maar wel zonder van mijn geld…meer Dan 30 euro.. 🥲
- Danielle
Cupcake was hard en droog, minder lekker van smaak dan wij gewend waren. Hond heeft het laten liggen , terwijl hij het Altijd op een. Misschien warmt en of bezorging heeft een dag later bezorgd.