Leuke taart. Zumba vind het heerlijk. Het is een wat kleinere hond dus in 5 stukjes verdeeld en de rest ingevroren voor later
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vera
- Sabrina Vleminx
Al paar keer besteld, altijd alles perfect in orde en optijd geleverd! Ik raad het iedereen aan die zijn honden kindjes wil verwennen!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Gioia Van der hoek
Leuke taarten!!
- Danique
Altijd goeie service, heel blij met alle taartjes steeds weer, onze honden zijn er dol op!! 🎂
- Britt Paeme
We hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen! Het was - gisteren - reeds een week geleden. Ik vermoed - met dat de muffins in de koelkast moeten - dat ze niet meer lekker zullen zijn. Jammer! Nochtans al twee jaar op een rij een hondentaart gekocht en daarmee geen miserie gehad. Toen was alles in orde, tijdig en prima geregeld! We waren heel tevreden maar zijn nu wel wat teleurgesteld dat onze bestelling niet aankomt.
- Ron Kramer
Op tijd geleverd en het smaakte de 2 hondjes prima.