Heel tevreden, ze dachten mee over de verzenddatum zodat de taart op tijd geleverd zou worden door PostNL. De taart zag er mooi uit en er zat een lieve boodschap bij. En ook niet geheel onbelangrijk: de hondjes hebben er heerlijk van gesmikkeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kevin
- Roberto Geurts-Verga
Snelle levering en perfecte service. De hondjes hebben genoten van het taartje en ook de donuts. Voor de volgende verjaardag bestellen wij hier weer!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Evert
Een harten taartje besteld voor onze jarige Leika die 4 jaar werd. Het was een prachtig taartje, nog veel mooier als voorbeeld taartje op de site. En ze vond het heerlijk! Hartelijk bedankt voor de service.
- Rowena
Wat een lieve service en betrokkenheid, wij hebben taartje besteld voor onze 17 jarige vriend, hij heeft er heerlijk van gesmikkeld!
- Edith Degens
Wat een heerlijke cup cakes, Macho heeft er van genoten met zijn vriendjes, mooie verpakking en zelfs nog een donut kado erbij, een aanrader👍😀
- Nathalie
Zeer tevreden, was zelfs voor mij een cadeautje. Mooi kartonnen doosje met strik en koekje. Lekker uitziende taart, die gretig gegeten werd door de jarige en de eigen gebakken koekjes gaan er goed in bij Lola. Al met al een aanrader voor je hond(en)