Zeer tevreden! Op aangegeven dag geleverd, goed verpakt in een mooi doosje, leuk detail was de strik met hondenkoekje op de doos! Worteltaart in hartvorm zag er prachtig uit met zijn naam Ozzy met de leeftijd 10 erop, top gedaan! Had ook hondenkoekjes besteld. Alles was zeer smakelijk volgens onze jarige. Dank je wel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diana Stuivenberg
- Kyon
Mooie producten , leuk verpakt. en onze Kingston smult er van.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- NAOMI
Super mooie taart en donuts besteld bij Doggi. Honden vonden ze heerlijk en waren echt super mooi!!
- Wendy
Wat een geweldig bedrijf zijn jullie toch. Met leuke speciale produkten waar onze honden echt heel erg van smullen. Jullie zijn voor mij het beste, lekkerste en leukste internetbedrijf die ik ken!
- Anja
Voor Valentijn donuts besteld zag er erg leuk uit. Had ze gestuurd naar iemand anders die zei dat ze er met smaak in gingen. Dus top 👍
- Jolanda Hoekstra
Uit meligheid een hondenverjaardagsfeestje georganiseerd. Cupcakes, ballonnen enzo besteld. Op het verzendbewijs stond de postcode en het huisnummer goed maar was aan een onjuiste straatnaam en woonplaats gekoppeld. Contact opgenomen en prima te woord gestaan en op de hoogte gehouden. Uiteindelijk niet ontvangen. Toch een dikke pluim voor de aftersales. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. Jolanda