Tweede jaar op rij verjaardagstaart besteld. zag er wederom super uit, en de honden vonden hem ook erg lekker
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul
- Petra vd bos.
Hoi, De donuts die ik bij jullie heb besteld is onze sandy gek op wij hebben de bestelling van morgen net gekregen en sandy heeft er al twee opgegeten dit is de eerste dat wij bij jullie bestellen en ik heb ook verjaarsdaghoedje en nog een cijferkaars met nummer 1 erbij gedaan. Complimenten voor jullie ben zeer tevreden doe volgende keer weer een bestelling.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Nadeche van Hassel
Super service en snelle levering. Fijn contact! Had wat kleine aanpassingen die ik aan de taart wilde. Voor onze kleine 4 voeter was de taart perfect!!
- Marie jose
Het was de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik hier besteld heb. Mooi verpakt mooi op tijd en volgens bumper super lekker. Dus wij gaan hier vaker bestellen
- Nicky
Zoals altijd een perfecte levering,alles mooi verpakt en mooi op tijd en de hondjes vinden alles altijd super lekker.
- Janis
Onze booba is verzot op de lekkernijen van dogginl. Zeer vriendelijk, goede service, altijd op tijd geleverd en altijd leuk& mooi verpakt. Gewoonweg TOP👌💞🎂