Geweldig, buiten dat ze er heel mooi uitzagen vonden de honden ze heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Vergouwen
- Mandy
De taart was binnen 2 seconden op, dus ik denk dat ie lekker was ;-)
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Annelies Cox
Al meerdere keren een bestelling gedaan bij Doggi.nl. Originele producten en onze Noddy smult ervan. Mooi verpakt en altijd is de levering zoals afgesproken. 👍
- shirley
Heel leuk en lekker kerstpakket voor de hondjes. Ze zijn er erg blij mee1
- Claudia Schoormans van Breda
Ons Twink is echt helemaal gek op de producten van Doggi.nl. De box komt altijd netjes op tijd en de producten zijn leuk ingepakt! En versere producten kun je niet hebben. Met zorg bereid!
- Angelina
Ik ben heel erg tevreden! Het kwam optijd in huis en mijn hond vond het heerlijk.