Super service. Mooi optijd geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tanja lentink
- Gucci
Het was netjes optijd En mijn hondje vond de taart ook nog lekker!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Emma
Op speciale aan vraag konden ze voor ons de taart helemaal aan gepast op de wenzen van de hond.
- Manuella de Jong
Dit was de eerste keer dat wij een taart hadden besteld voor onze honden. Na even snuffelen werd de taart met smaak opgegeten en dat tot de laatste kruimel ! Ze hebben heerlijk gesmikkeld en daarbij ook nog eens gezond. Perfecte combinatie. Bovendien zag de taart er ontzettend mooi uit.
- H
Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ruim van te voren besteld, en taart werd op de aangegeven datum op tijd bezorgd! Was erg benieuwd of mijn hond, het wel lekker zou vinden. En ja hoor, Hij heeft alles in een no time opgegeten! Erg tevreden!
- marijan boom
Ben was super blij met zijn (glutenvrije) taart, keurig op tijd en goed en feestelijk verpakt. Echt een aanrader voor alle jarige honden.!!