Wij hadden Woofins besteld voor onze jarige Tess. Zoals altijd vielen ze goed in de smaak. Zeer tevreden en goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sacha Granzier
- Jezabel van der Leeuw
Mijn hond was super blij met haar cake :)
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Dee Horn
Goede service, snelle levering en volgens onze Labrador was de taart heerlijk!
- Claudia Schoormans-van Breda
Heb hier reeds vaker besteld en iedere keer is er een goede service! Winnie & Sheriff hebben de taartjes weer ontleed en van gesnoept. Moest erg lachen om het kaarsje met nummer 4 dat erbij was gedaan. Daarnaast ook nog 2 kleine feesthoedjes;-) Ze waren weer goed verwend!
- Eline Verhelst
Mijn hond heeft 3dagen later nog last van zijn stoelgang.. heeft nooit in huis gedaan, en doet nu 3-4 keer in huis.. als dit maandag niet over is, gaan we ermee naar de dierenarts !!!
- Slechte service geen enkele respons op mails
De taart werd een week te laat geleverd met schimmel op. Na reeds enkele mails niets van respons hierop gekregen!!!!!! Schandelijk