Een taart besteld voor onze Jessy die 1 jaar werd. Precies op tijd geleverd. Ze heeft er heerlijk van genoten.De taart zag er super mooi uit en was ook nog heel leuk verpakt.Super,een aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda de Meijer
- Nala
Nala en haar vriendjes vonden de taart heerlijk! Ons feestje was compleet
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Jannie Beerens
Netjes op tijd geleverd en leuk verpakt de honden hebben gesmuld !
- Wil Willemstein
De taart was zoals afgesproken keurig op tijd, goed verpakt en de hondjes vonden het heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
- Monique
Mooie hartvormige taart besteld die erg goed in de smaak viek bij onze hond. Mooi oog voor detail bij de afwerking van de taart en ook goed verpakt zodat er onderweg niets mis kon gaan. Levering verliep zoals afgesproken. Voor een volgende verjaardag zeker een aanrader.
- Marjanne
Super tevreden en erg snel in huis Communicatie was ook top! Ik bestel hier zeker vaker iets!