We hadden een taart en diverse koekjes besteld voor Marcus zijn eerste verjaardag. En die vielen goed in de smaak bij hem. Netjes verpakt en op de afgesproken dag alles ontvangen ondanks dat het naar België verstuurd moest worden. Alles is volgens onze verwachting gegaan. Bedankt daarvoor.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Familie. van Gestel
- Veronique Ambroos
Wij hadden voor de 1ste verjaardag van ons hondje Louise, een bananentaart, cupcakes en hondenkoekjes mix besteld, voor haar en haar vele hondenvriendjes! Al de producten vielen erg in de smaak van de lieverds! Ze hebben ervan gesmuld!! Ook was alles keurig en proper geleverd op de datum die ik gekozen had! Een dikke pluim voor jullie van ons en ons Louise! Jullie hebben er een tevreden en nieuwe vaste klant bij! Bedankt!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Lia Gravemaker
De worteltaart werd keurig op tijd geleverd, maar helaas vonden de honden de taart niet erg lekker. De volgende keer maar weer een paar biefstukken bakken.
- Anke buelens
Spijtig genoeg melden ze op de woefdag dat je het in de diepvries kon steken en dan eruit kon halen en dit nog goed zou zijn. Spijtig genoeg is dit niet zo ... niet houdbaar want dan staat er schimmel op.
- Groeneveld
Heerlijk (volgens de honden), goed en leuk verpakt en op tijd geleverd!! Een dikke 10 ;-)
- Natasha
Heel tevreden, de cupcakes zijn op tijd geleverd en de honden hebben er van gesmuld. Helaas was de bovenkant van een van de cupcakes tijdens het transport gesneuveld, maar dat maakte de honden niets uit :-)