Na de bestelling direct contact gezocht om te vragen of de bestelling zo snel mogelijk verzonden kon worden. Dit omdat ons hondje nog 1x zijn verjaardag zou vieren en kort daarna ingeslapen zou worden. Ik ben heel snel en vriendelijk te woord gestaan, producten werden dezelfde dag nog verzonden! Op de dag van het inslapen zelfs nog een sterkte berichtje gekregen. Ik kan "maar" 5 sterren geven, maar ik zou er minstens 10 willen geven! Ik ben meer dan zeer tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Desiree
- Anita
Mooi gemaakt en op tijd geleverd
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- TG
Taart bijna een week te laat geleverd. 2 mails gestuurd antwoorden ze zelfs niet. Door te late levering heeft de taart ganse dag in hete zon gestaan.
- Suzanne Veen-Manders
Altijd blij met de bestelling, maakt de verjaardag compleet
- Karleen De Neve
Hele mooie taart en mijn hond was er super blij mee
- Nathalie van Eijnsbergen
Goede service en Senna was er gigantisch blij mee!!! Hij vind jullie hondentaarten altijd heerlijk!!!