Veels te vroeg bezorgd. 1 maand te vroeg. Enige wat je dan krijgt is sorry. Hier zeker nooit meer bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carrie
- Serge Zuidinga
Perfect van bestelling tot opeten!
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Dagmar Knuts
prachtige taart! mijn hond vond het heel lekker!
- Miriam Bruls
Snelle levering. Mooie fotoprint op de taart. Zag er smaakvol uit. De honden hebben lekker gesmuld. Dankjewel.
- Bjorn Bakker
Op tijd geleverd, en ons hondje heeft ervan gesmuld!
- Ilse
Een fijne ervaring! Na melding dat er bij de eerste levering een probleempje werd vastgesteld werd meteen het nodige gedaan om dit asap op te lossen. Dankjewel aan het Doggi.nl Team!